Тип | Моноколесо |
Діаметр коліс, дюймів (x ширина) | 14 дюймів |
Ландшафт | Асфальт |
Потужність | 500 Вт |
Час зарядки | 2 год |
Дальність ходу на одному заряді | 30 км |
Тип | Моноколесо |
Діаметр коліс, дюймів (x ширина) | 14 дюймів |
Максимальний кут нахилу поверхні | 15 ° |
Ландшафт | Асфальт |
Потужність | 500 Вт |
Час зарядки | 2 год |
Акумулятор | 310 Ватт*год |
Максимальна швидкість | 24 км/год |
Максимальна вантажопідйомність | 120 кг |
Дальність ходу на одному заряді | 30 км |
Інтелектуальна захист від | Захист від пилу і вологи - IP54 |
Особливості | Система контролю руху |
Bluetooth | |
Температура для експлуатації: -10°C до 40°C | |
Вага | 11.4 кг |
Колір | білий |
Розміри | 44.8 х 41.9 х 18.2 см |
Гарантія | 12 місяців |
Ширина | 230 мм |
Висота | 510 мм |
Довжина | 490 мм |
Вага | 15.55 кг |
Об'єм | 0.0575 м3 |
Виклик громадському транспорту і заторам. У великих містах часто можна спостерігати, як сучасні мешканці використовують електротранспорт як основний засіб переміщення та віддають йому перевагу, заощаджуючи при цьому час, гроші та нерви.
Але чи все так легко і чи варте воно того? На ці та інші питання спробуємо знайти відповіді на прикладі досвіду використання моноколеса Segway One S2.
Чому саме моноколесо? Серед усіх видів електротранспорту моноколесо є найскладнішим в освоєнні та потребує багато часу на адаптацію до його принципів керування та формування навички тримати баланс. Але його переваги, сподіваюсь, повністю перевершать ці незручності.
Відтоді, як у мене з’явилось моноколесо, багато моїх знайомих скептично ставилися до того, що кожен зможе навчитись на ньому їздити та відмовлялись навіть спробувати. Тоді я вирішив провести експеримент – навчити батька самостійно на ньому пересуватися. Час від часу ми разом їздимо на прогулянку на велосипедах. Йому цього року виповнилося 60 років, і я вважаю, що його приклад продемонструє, наскільки легко можна опанувати моноколесо.
Перша спроба показала, що потрібно підібрати зручне взуття із захистом внутрішньої частини гомілки для більшого комфорту під час навчання. Базові рухи біля огорожі дались швидко, а от самостійно рухатись без підтримки виявилося складним завданням. Проїхати перші 50 метрів без підтримки батьку вдалося після чотирьох виснажливих годин тренування. Але як тільки бар’єр було подолано, транспорт став звичним для тіла і простим у подальшій експлуатації.
Тест-драйв моноколеса Segway One S2. День 1
Тест-драйв моноколеса Segway One S2. День 2